Friday, June 20, 2008

my passion v1

cooking and eating....

alhamdulillah segala puji bagi Allah yang telah memberi kita nikmat untuk makan...puhh..nyam nyam....

lapar weiyyyyyy

mana nk makan ni..........

jom rrrrr power!!!!!!!

ahhh malas rrrrrr!!!!!!!

ada port baru punyer..............

MURNI...lalu aku pon pergi ngan member2 aku buat pertama kalinya

pergh kenyang....raser nk meletup perut punyer

aku ngan amir order air jumbo... aku ingat kn stardard size...perghh sekali besar gajah punyer..

terkejut beruk sumer...org2 di keliling aku pon usha table kitorg...sambil berkater "nafsu kude ke diorg ni"....

haha..aku x kisah janji kenyang....

2 comments:

ariff said...

wahahahaa wa d ajumpa blog lu bob!!!
lu pasal makan ,lajuuuuuuu je ek...kata passion and love just for food..yearghh kita hidup mmg utk makan!!!
lu len kali lepak murni,ajak la wa..bleh minum,sap kok,ngan cuci mata tgk makwe2(ayat gila2 remaja)
k

.::RatuMerahPutih::. said...

kahkah..nafsu kudax